ریحانه دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک + فیلم یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد
سرخط خبرها

داور کشتی فینال حسن یزدانی جریمه شد!

  • کد خبر: ۱۹۵۵۴۵
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
داور کشتی فینال حسن یزدانی جریمه شد!
به نظر می‌رسد اشتباه بزرگ داور در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان موجب تنزل درجه این داور با سابقه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقه فینال وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان با برتری علی چنگیز از ترکیه به پایان رسید و با وجودی که او به شکلی محرز مقابل دیوید لوسونچی ضربه فنی شده بود، اما با نظر رئیس تشک، ضربه فنی اعلام نشد تا کشتی‌گیر مجارستانی به مدال نقره جهانی بسنده کند.

در روز‌های گذشته اتحادیه جهانی در این رابطه تشکیل جلسه داد و اعلام کرد برای آنکه حق لوسونچی ضایع نشود و اینکه در آن مبارزه دست چنگیز از سوی داور به عنوان برنده بالا رفته و طبق قوانین برنده تغییر نخواهد کرد، دو طلا در این وزن توزیع خواهد شد. یکی از آن‌ها را علی چنگیز در بلگراد گرفت و دیگری نیز به نام دیوید لوسونچی ضرب خواهد شد.

رئیس تشک این مبارزه کارول داور درجه S ۱ لهستانی بود که راکت سفید را بالا برد که این از نگاه اتحادیه جهانی صددرصد اشتباه بود و لوسونچی در این دیدار، چنگیز را ضربه فنی کرده بود.

کارول داور باسابقه‌ای است که قضاوت‌های خوبی هم در چندین دوره حضور در بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی داشته، او داور مبارزه فینال حسن یزدانی و انور گدویوف روس در المپیک ۲۰۱۶ ریو هم بود که این مسابقه نزدیک و حساس در نهایت به سود نماینده ایران تمام شد.

با وجود این سابقه درخشان، به احتمال فراوان کارول در پایان سال میلادی که لیست داوران بین‌المللی اعلام خواهد شد، با تنزل درجه مواجه شده و به این ترتیب قضاوت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->